30 Eylül 2012 Pazar

AŞK'ın EŞZAMANLI FİİLLERİ



Şşş..Korkma öyle...Çıldırmış değilsin..Bu herkes için böyle. Yani şöyle:


Kolum çıkacak yerinden...Bileğim kırılacak gibi..
Öyle tutmuş elimden, götürüyor..Aşk..
Gözüm çıkacak yerinden..Kirpiklerim bükülecek kaşlarıma sürtünmekten.
Öyle almış bakışlarımı benden..Aşk..
Dilim kopacak ısırmaktan,dudağım yarılacak gibi..
Öyle mühürlemişim kıran,vuran,yaralayan yerlerimi..Ey, aşk..

İstediği her yere gidiyorum dizlerimin üzerinde kanayarak ve sürüklenerek..Bu aşk..
Tahammül edemediğim bir Dali tablosundan fırlamış gibi suretsiz ve eciş bücüş zaman..
Akışkan, ama aktığı ilk yerde apansızın duran..Aşk!

Gülümserken kızıyor, severken incitiyor, sevilirken dağılıyorum.
Buharlaşıyor,eriyor, ve eşzamanlı, donuyorum..
Bir şeyler yolunda değilmişcesine ve herşey çok yolundaymışcasına yaşıyorum..
Boğulurcasına sarılıyor, ve sakalları batmıyormuşcasına öpüyorum..
Ah, Aşk!

Ayak bileğimi kaşındıran zinciri öpüyor, kokluyorum..
Esaretimle gururlanarak, aşkın o faşizan suretini okşuyorum.
Bana küsüşüne yar, beni üzüşüne kul oluyor,
Benden gidişine tav, bana gelişine lal oluyorum..
Aşk...


Sırıtarak ve inatlaşarak
Ölerek ve yaşayarak
Giderek ve kalarak
Biterek ve azalmayarak..

Ey AŞK!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder