17 Kasım 2012 Cumartesi

ÖF!



Cüzdanmışım ben cüzdan..
Para bile değilmişim düşün.
Bile'si sana atfendi, insan.
Üç kuruşluk tokalaşmalarla
kendini
arka sokaklarda pazarlayışın
var olmayan kalbimi sıkıştırıyormuş,
olmaz ya, hani bir anlasan..

Kadının dudaklarından aşkı,
erkeğin aklından başını alan
biseksüel kaldırım güzeliymişim mesela..
Düşün, tacım da yokmuş,
ki bilirim, taparsın
bilmemkaç karatlık
dudak uçuklatan
gösteriş rütbelerine..
Aşkı tek bir gün doğumuna ve
şehvetten yapılma raşitik kollarınla taşıyışın..
Ah o acınası sahne,
sürmediğim rimeli akıtıyormuş,
mümkün değil ya, beni bir anlasan..


Popüler diye sırf,
iş çıkışı alınan
hızlandırılmış drama eğitimiyle şahlanmış
dudaklar arasından
iki oyuncu diş gösterene kanan
aptalmışım ben, aptal..!
düşün "ortalama" bile değilmiş
son kullanma tarihi göz ardı edilmiş zekam.
Bu halimle dönen dolaplara
kendimi,
ütüm bozulmadan ve sırıtarak asıyorsam,
kendimi o yanlışlar ringinden
dışarı
ve mağlubiyeti göze alarak
attığımdanmış mesela..
ihtimal dışı ya, hani bir kavrasan...


Yazık'mışım ben,
yakışıksız'mışım,
hem ayıp'mışım da biraz..
Düşün, kısa bir cümle dahi olamamışım.
Cinlik oyunlarından yapılma jöleyi
usulca saksıya tükürüyormuşum,
sen zehrini sindiriyorum sanarken,
buz gibi soğuk masanın altından..


sen çekip gidişlerimi
edepsizlik saydıysan,
sorun seceresiz ve kırma
istikrarımda mı,
yoksa
senin o kıpır kıpır oynaşan
parmak hesaplarında mıymış,
miş..mış..muş..,
ha, insan?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder